H & M در حال شکست دادن دیجیتال و بهبود فروشگاه های جدید

تکنولوژی

همانطور که رقابت ها داغ می شود، خرده فروشان مد H & M در حال شکست دادن دیجیتال و بهبود فروشگاه های جدید هستند تا تجربه خرید مشتریان را افزایش دهند.
H & M با بازتاب در عملکرد آن در سال ۲۰۱۸ ، نشان داد چگونه آزمایشات هیجان انگیز را در فروشگاه های انتخاب شده انجام داده و ویژگی های دیجیتالی را به نمایش گذاشت تا “فاصله بین آنلاین و آفلاین” را خاموش کند.

با استفاده از مفاهیم، ​​فعالیت ها و فن آوری های جدید، شرکت سوئد امیدوار است که یک تجربه صافتر ایجاد کند و کارکنان و مشتریان را برای حرکت به فروشگاه های آن آسان تر کند.

H & M تاکید کرد که چگونه هزینه های خودکفا و همچنین “دیوار دیجیتال الهام بخش” را که در آن مشتریان می توانند مورد علاقه خود را با استفاده از هشتگ “HMxME” به اشتراک بگذارند، بررسی کرده اند.

علاوه بر این، آن نیز سرویس کلیک و جمع آوری خود را گسترش داده است و معرفی “حالت در فروشگاه” که در نتیجه مشتریان در بازار های انتخاب شده می توانید برنامه H & M به عنوان یک ابزار خرید دیجیتال در فروشگاه استفاده کنید برای کشف آنچه در فروشگاه های نزدیک در دسترس است.

سال گذشته H & M Group با Google همکاری کرد تا یک برنامه صوتی برای H & M Home ایجاد کند.

H & M ادعا می کند که “در یکی از اولین برنامه های صوتی که در بخش مد و بازار داخلی منتشر می شود” در بازار های انتخاب شده موجود است.

در ماه ژوئن، نام تجاری H & M Group Monki همچنین با HoloMe همکاری کرد تا هولوگرام های انسانی با کیفیت بالا را در واقعیت افزوده ایجاد کند.

READ  احتمالا تولید تندر ۹۰ و ساندرو متوقف می‌شود؟

الین فرندبرگ، گروه توسعه کسب و کار H & M گفت: “در گروه H & M ما به طور مداوم در زمینه نوآوری هایی که تجارب تجارب فوق العاده ای را ایجاد می کنند، کار می کنیم.”

“صنعت مد به سرعت در حال تغییر است و فناوری از همیشه به عنوان یک عامل در سازگاری با جامعه همیشه در حال تغییر است”.

خرده فروش مد نیز در مفاهیم جدید در فروشگاه مانند تجارب برندهای خارجی انتخاب شده، فروشگاه گل و گیاه در فروشگاه و همچنین یک مفهوم جدید کافه با نام The Pleat سرمایه گذاری کرده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *